وظایف روابط عمومی
بخش روابط عمومی نظارت و ارزیابی نگرش های عمومی و حفظ روابط متقابل و تفاهم بین یک سازمان و مردم آن است. کانالهای ارتباطی را بهبود میبخشد و راههای جدیدی را برای ایجاد یک جریان دو طرفه اطلاعات و درک ایجاد میکند.
1. روابط رسانه ای
تهیه اسناد موضعی در مورد مسائل مهم برای سازمان
رسیدگی به تبلیغات
انتشار اخبار فعالیت ها برای مخاطبان خارجی
ایجاد و حفظ ارتباط با رسانه های گروهی
رسیدگی به پاسخ به پرسش های رسانه های جمعی
هماهنگی کنفرانس ها و تورهای رسانه ای
ردیابی و ارزیابی پوشش رسانه ای
2. روابط با مهمان
فعالیت های پذیرایی از مهمان
تهیه دستور کار بازدید و سایر امور مربوط به بازدید
برگزاری تورهای دانشگاهی
تهیه بروشور، راهنمای تور، نوار، فیلم، نقشه و سایر مواد ارتباطی مرتبط با مهمان
تهیه اقلام هدیه برای بازدیدکنندگان
3. انتشارات
تهیه و انتشار مطالب برای عموم از جمله فروشندگان، نمایندگان، نهادهای مشاوره و کارمندان
کمک به بخشهای دیگر برای تبلیغ و انتشار اطلاعیههای رویداد و سایر مواد تبلیغاتی مرتبط با رویداد
4. تبلیغات بازاریابی
اعلام محصولات یا خدمات جدید و بهبود محصولات و خدمات از طریق کانال های تحریریه رسانه های گروهی
توسعه و اجرای مواد تبلیغاتی
شرکت در نمایشگاه ها و رویدادهای بازاریابی
5. دیگران
ایجاد فضای کاری مناسب برای دانشگاه
ارائه خدمات روابط عمومی به سایر بخش ها (خدمات عکاسی، ارائه اقلام هدیه و ...)
برگزاری رویدادهای PMU
ارائه اطلاعات عمومی و صدور کارت بازدیدکنندگان برای دسترسی به کتابخانه، ساختمان ها و محوطه های PMU در صورت درخواست.
مدیریت حمایت مالی
ایجاد و مدیریت روابط با سایر شرکت ها