وبلاگ سامان شب خیز

آشنایی با روابط عمومی سلامت و اهمیت آن در مراکز سلامت محور

وبلاگ سامان شب خیز

آشنایی با روابط عمومی سلامت و اهمیت آن در مراکز سلامت محور

6 استراتژی های روابط عمومی و بازاریابی برای بخش مراقبت های بهداشتی

وقتی صحبت از روابط عمومی برای یک صنعت خاص مانند مراقبت های بهداشتی می شود، مراحل خاصی وجود دارد که باید برای بازاریابی کارآمد انجام دهید. شما باید بتوانید در عین حال بهترین تصویری را که می توانید ارائه دهید به مخاطبان صحیح دست پیدا کنید، و راه های کارآمدی برای انجام این کار وجود دارد. در اینجا چند نکته بازاریابی برای کمک به یک کسب و کار مراقبت های بهداشتی با استراتژی های بازاریابی وجود دارد :

 

هدف خود را بشناسید


مانند هر استراتژی بازاریابی، شما باید قبل از هر چیزی مخاطب هدف را بشناسید . وقتی صحبت از کار یا تحصیل در بخش مراقبت‌های بهداشتی می‌شود، فقط تعداد معینی از افراد علاقه‌مند هستند، و تبلیغات برای همه افراد زیادی هدر می‌رود. بنابراین اولین و مهمترین قدم این است که دقیقاً بفهمید هدف شما چه کسی است. با مراقبت های بهداشتی، به احتمال زیاد، این دانشجویان و سایر پزشکان مراقبت های بهداشتی و همچنین کسانی که علاقه مند به افزایش دانش خود در مورد سلامت هستند، خواهند بود.

 

با رسانه های اجتماعی درگیر شوید


رسانه های دیجیتال در این روزها از فناوری بسیار مهم هستند. هنگامی که مخاطبی را که هدف آن قرار خواهید داد شناختید، رسانه های اجتماعی مکان بسیار خوبی برای شروع هستند. می‌توانید نوع تصویر خود را با ترکیبی از کلماتی که استفاده می‌کنید، محتوایی که تولید می‌کنید و تصاویری که در صفحات شما نشان داده می‌شوند، ایجاد کنید. به عنوان مثال، یک شرکت پزشکی می‌خواهد با یک شرکت آرایشی متفاوت برخورد کند، بنابراین مطمئن شوید که هر چیزی که در آنجا عرضه می‌شود تا حد امکان تمیز و حرفه‌ای باشد. نکته مهم در مورد رسانه های اجتماعی این است که وقتی افراد مناسبی را برای دنبال کردن پیدا کردید، بیشتر و بیشتر شبیه آنها خواهید یافت. شما می توانید انتخاب کنید که به چه کسی اعتراض می کنید و چه کسی برای نگاهی به کسب و کار شما می آید.

بسیاری از دانشجویان در مورد علایق خود در رسانه های اجتماعی باز هستند و بسیاری از آنها دوره های پرستاری آنلاین از  RN تا NP را انجام می دهند و آنها یک هدف عالی برای شما خواهند بود. به دنبال این مخاطبین از افراد باشید تا با موفقیت به کسانی برسید که به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند.

 

روابط عمومی و تبلیغات سنتی

روابط عمومی سنتی، مانند برنامه‌های تلویزیونی و مقالات روزنامه، هنوز هم راه خوبی برای معرفی نام شماست. انتخاب روزنامه‌های مناسب و زمان پخش تبلیغات شما برای جذب افرادی که می‌خواهید مهم است. تبلیغات تلویزیونی ممکن است به اندازه سایر مناطق به هدف شما نرسد. با این حال، این یک راه عالی برای ثبت نام شما در ذهن عموم مردم است.

 

تخصص خود را با وبلاگ نویسی به نمایش بگذارید


وبلاگ نویسی برای برند شما مفید است زیرا به شما امکان می دهد روایت خود را کنترل کنید. شما می خواهید حرفه ای باشید و مقالاتی داشته باشید که نشان دهند آن سبک به طور کلی شما را قابل اعتمادتر می کند. همچنین دسترسی آن به موتورهای جستجو دارای مزیت دیگری است، بنابراین احتمال بیشتری وجود دارد که افراد شما را پیدا کنند. همچنین جنبه انسانی خاصی به شما می دهد، زیرا شما فقط یک تجارت نخواهید بود. شما یک صدا و یک جنبه انسانی خواهید داشت.

 

رسانه های مناسب را شناسایی کنید


شما می خواهید نام خود را در مقالات برای دستیابی به مخاطبان خود قرار دهید، بنابراین می خواهید به دنبال رسانه هایی باشید که قبلاً مخاطبان خاص شما را هدف قرار می دهند، مانند وبلاگ مراقبت های بهداشتی. این به شما کمک می کند تا میزان تبلیغات هدر رفته را برای کسانی که به کسب و کار شما اهمیت نمی دهند کاهش دهید. ممکن است به اندازه وبلاگ‌ها یا مجلات عمومی‌تر به خوانندگان دسترسی پیدا نکند، اما خوانندگان به احتمال زیاد علاقه‌مند خواهند بود - کیفیت را به کمیت فکر کنید.

 

به دنبال اینفلوئنسرها باشید

 

اینفلوئنسرها بخش بزرگی از تجربه آنلاین هستند و آنها کسانی هستند که کسب و کارها برای قرار گرفتن در معرض آنها روی آنها حساب می کنند. اینفلوئنسرها برای همه چیز این روزها وجود دارند، از زیبایی گرفته تا غذا و بله، اینفلوئنسرهای مراقبت های بهداشتی . نکته مهم در مورد تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی این است که مخاطبان آنها با آنها مانند دوستان قدیمی رفتار می کنند و نظرات خود را به آنها اعتماد می کنند. دلیلی وجود دارد که آنها خیلی خوب کار می کنند. با یک تأثیرگذار خاص تماس بگیرید که عمیقاً در مورد مراقبت های بهداشتی صحبت می کند و دریابید که چگونه می تواند شما را ارتقا دهد. بسیاری از آنها در اینستاگرام، توییتر و یوتیوب هستند، جایی که تعداد زیادی از مخاطبان شما در آنجا خواهند بود. این یک راه ساده برای بردن نام شما به یک دهان قابل اعتماد است.

روابط عمومی مراقبت های بهداشتی می تواند تا حدودی با برندهای دیگر متفاوت باشد، زیرا مراقبت های بهداشتی حوزه ای است که باید کاملاً مورد اعتماد مخاطبان هدف قرار گیرد. این استراتژی‌های ساده به شما کمک می‌کند تا حرفه‌ای باشید و برای مخاطبانی که علاقه‌مند به آخرین برندهای بهداشتی و به‌روزرسانی‌های اخبار هستند، جذاب شوید.


 

  • سامان شب خیز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی