چگونه روابط عمومی مراقبت های بهداشتی کار می کند
چگونه روابط عمومی مراقبت های بهداشتی کار می کند
آموزش میدهد
درست مانند سایر روابط عمومی های خاص صنعت، هدف این است که به مصرف کننده توضیح دهیم که یک شرکت چه کاری انجام می دهد و چرا اهمیت دارد. آموزش مصرف کننده معمولی در مورد PR بهداشت و درمان می تواند پیچیده باشد. از استفاده از اصطلاحات تخصصی پزشکی و عبارات فنی که باعث سردرگمی مخاطبان شما می شود خودداری کنید. مثل همیشه، مهم است که پیام را با یک نور مثبت ارتباط برقرار کنید.
اعتماد را ایجاد می کند
ایجاد اعتماد کلیدی در روابط عمومی مراقبت های بهداشتی است. اطلاعات را ساده نگه دارید، آن را بومی سازی کنید و برای مصرف کنندگان مختلف شخصی سازی کنید. از پوشش رسانه ای مثبت برای قرار دادن رهبران شرکت و محصول آنها در یک نور تأثیرگذار و مثبت استفاده کنید. مراقبت های بهداشتی یک موضوع حساس و شخصی است که برای افراد روزمره بسیار مهم است. جلب اعتماد آنها بسیار مهم است.
باعث ایجاد آگاهی می شود
نشریات تجاری می توانند ابزار قدرتمندی در روابط عمومی بهداشت و درمان باشند. این یک خروجی است که در آن می توان اطلاعات فشرده تری را بدون خطر گیج کردن یا خسته کردن مصرف کننده به اشتراک گذاشت. ایجاد آگاهی در نشریات صنعتی مهم است. اما در روابط عمومی بهداشت و درمان، رسانه های اجتماعی نیز ابزاری حیاتی هستند. هر فردی در زندگی خود به نوعی مراقبت های بهداشتی نیاز دارد و در دسترس قرار دادن آن در رسانه های اجتماعی راهی کلیدی برای دستیابی به مصرف کنندگانی است که به سراغ شما نمی آیند.
به تجسم افراد کمک می کند
یکی از بهترین ابزارهایی که در اختیار کارشناسان روابط عمومی بهداشت و درمان قرار دارد، به شکل اینفوگرافیک و سایر تصاویر است. از آنجایی که اطلاعات میتواند سنگین و هضم آن نسبتاً سخت باشد، گرافیک به انتقال موضوعات دشوار کمک میکند، در حالی که ویدیو در شبکههای اجتماعی، وب و تلویزیون میتواند دقیقاً به مصرفکنندگان نشان دهد که محصولات یا روشهای خاص چگونه باید استفاده شوند.
جامعه را پرورش می دهد
وقتی همه مطلع می شوند، فضای بیشتری برای صحبت در مورد محصولات، خدمات و کالاهای موجود در فضای مراقبت های بهداشتی وجود دارد که واقعاً می تواند به مردم کمک کند. روابط عمومی مراقبت های بهداشتی این فرآیند را پیش می برد و حتی آگاهی را برای مواردی مانند آزمایش های بالینی و فرصت های تحقیقاتی گسترش می دهد.
اطلاعات را جلوی مردم می گذارد
جایی که روابط عمومی قبلاً نشریات خبری مهم را پوشش می داد، سپس به رسانه های اینترنتی مربوطه آنها تغییر می کرد، اکنون کانال های دیگری مانند رسانه های اجتماعی و کانال های رسانه های مدرن مانند Buzzfeed یا YouTube را در بر می گیرد. این رویکرد برای انتقال اطلاعات به تودهها، بهویژه افرادی که به طور بالقوه میتوانند به یک بیمار، یک کاربر یا یک مدافع تبدیل شوند، استراتژیک است.
منبع:
- ۰۱/۱۲/۲۲