روابط عمومی در سلامت و پزشکی
روابط عمومی در سلامت و پزشکی: استفاده از تبلیغات و سایر روشهای تبلیغاتی بدون دستمزد برای جذب مخاطبان
روابط عمومی - یک روش ارتباطات بازاریابی که شامل استفاده از تبلیغات و سایر روشهای تبلیغاتی بدون دستمزد برای ارائه پیام است - از نظر تاریخی به عنوان نیروی ارتباطی صنعت خدمات بهداشتی عمل کرده است و نشان دهنده مسیر غالب در طول چندین دهه است که توسط آن امکانات بهداشتی و پزشکی داستانهایی را به مردم منتقل میکنند. عموم. در حالی که سایر مؤلفههای آمیخته ارتباطات بازاریابی، شاید مهمترین آن تبلیغات، اکنون بخش قابل توجهی از علاقه، توجه و استفاده مؤسسات مراقبتهای بهداشتی را به خود جلب کرده است، روابط عمومی در صورت استقرار مناسب، یک راه ارتباطی ارزشمند باقی میماند.
به عنوان یک روش تبلیغاتی بدون پرداخت، روابط عمومی به طور منحصر به فردی در میان همتایان خود در آمیخته ارتباطات بازاریابی قرار دارد که برای دستیابی به مخاطبان نیاز به هزینه های مستقیم دارد. معمولاً با تهیه و ارسال بیانیههای مطبوعاتی به شرکتهای رسانههای خبری به این امید که آنها نیز به نوبه خود داستانهای داده شده را به مخاطبان خود ارائه دهند، محدودیتها تا حدودی آشکار است زیرا کنترل انتقال بر عهده نهادهای خارجی است. اما غلبه بر محدودیت ها با استراتژی های محتاطانه امکان پذیر است. این مقاله استراتژیهای مرتبط با سیستم سلامت ویلیس-نایتون را به همراه طیف وسیعی از بینشهای روابط عمومی از دههها تجربه استقرار ارائه میکند.
روابط عمومی با استقرار محتاطانه و هدایت استراتژیهای راهنما، فرصتهایی را به سازمانهای بهداشتی و پزشکی ارائه میکند تا مخاطبان را به شیوهای کارآمد و بسیار معتبر درگیر کنند. روابط عمومی با حسن نیت ویژگیهای منحصربهفرد خود میتواند مکمل سایر ارتباطات بازاریابی باشد و به طور همافزایی برای کمک به مؤسسات مراقبتهای بهداشتی در دستیابی به اهداف انتقال خود، تقویت تبادل و تقویت سهم بازار عمل کند. عملیاتی کردن دقیق این راه ارتباطی بازاریابی می تواند به مؤسسات مراقبت های بهداشتی کمک کند تا پتانسیل ارتباطی کامل خود را درک کنند.
ترجمه شده توسط سامان شب خیز
منبع: bmchealthservres.biomedcentral.com
این یک نظر آزمایشی است.